czwartek, 10 sierpnia 2017

Zawieszenie działalności bloga

Dobrze, a więc sprawa wygląda tak żeeee...

A) Nie mam weny twórczej!

B) Nie chce mi się pisać rozdziałów!(CHRONICZNE LENISTWO XD)

C) Muszę się zająć innymi moimi blogami i mam tyle spraw na głowie że chyba wybuchnę!

Kurde pieczone...nie chcę tego robić, ale cóż przejdźmy do rzeczy...zawieszam na na krótki czas ,,History of the Silver Master and Green Ninja''.

Garmadon: Cóż Kitty dobrze znosi życie...

Ja: Dzięki Marmaduke! Kotki są twarde.

Ronan: Gdyby tylko tak znosiła zaczepki...

Ja: No właśnie...

Pythor: Zaraz...czyli to tak jakbym nieżył?

Acronix:*wzrusza ramionami*

Chamille:*siedzi ciurkiem przed TV i nadrabia zaległe seriale*

No cóż to tyle z mojej strony. Jak coś to zapraszam na mojego najnowszego bloga gdzie będziecie mogli zobaczyć recenzje, reklamy, a dla koneserów Ninjago-wiadomości o następnym sezonie. Zapraszam(nie wiem czy ktoś tam wejdzie). Link poniżej.


To tyle na dziś. Mam nadzieję że mnie zrozumiecie z tym zawieszeniem. A teraz idę szukać na youtubie na następny post na Kocim Blogu. Narka!*idzie szukać na Youtubie informacje o 8 sezonie Ninjago*

9 komentarzy:

  1. No chyba cię pogieło! I to w takim momencie gdy pojawił się ten psychol!?
    Kel: *trzyma Nessę* Vanessa chciałą przez to powiedzieć że niezmiernie jej przykro iż zawiesiłaś bloga.... no i że będziemy czekać na powrót *zaciąga Autorkę z powrotem do pisania rozdziałów*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki! Nie mam weny jak go przedstawić i mam nowego bloga więc poprostu musiałam zawiesić. Mam nadzieję że się nie gniewasz zbytnio?

      Usuń
    2. Eh, no tak, kilka blogów, te sprawy.... Spoko

      Usuń
    3. A co do tego psycholka... To weź może w ogóle usuń go z fabuły, cofnij tamten rozdział... xd w końcu masz taką możliwość xp chyba że nie chcesz...
      Kel: Po głębszym przemyśleniu sprawy włączył ci się tryb Ciocia Dobra Rada
      No co przyzwyczaiłam się do tego bloga xd ale ox, jak nie masz weny to nic na siłę, rozumiem, nie poganiam, wrócisz to wrócisz, nie wrócisz to nie wrócisz, życie

      Usuń
    4. Nie wiem czy usunę tego psychola. Jakoś znalazłam taką miejską legendę o Jeff the Killer i jakoś naszła mnie wena na taką postać. Co do powrotu...to kiedyś wrócę. Postanowiłam sobie tylko zrobić taką malutką przerwę.
      Pythor: Ja idę prażyć popcorn bo będzie całkiem niezła komedia.
      Jestem w ciągu odnajdywania informacji...o czym...nie powiem. Jakoś nigdy nie lubiłam usuwać postaci z fabuły...zawsze wolałam płynąć z prądem. Może ten psychol szybko zostanie zabity lub wyeliminowany...nie wiem chociaż nie chcę mi się tej postaci usuwać.

      Usuń
    5. Ktoś tu myśli tak jak ja! XD
      Kel: Rdzenna zasada Nessy: "Jeśli jaka postać ci nie pasi do fabuły- zabij ją!" i kto tu niby jest psycholką? -.-
      Jaaaaa! ^^" to trzymam kciuki żebyś wróciła, znalazla wene, itp

      Usuń
    6. Bardzo dziękuję za życzenia weny(przydadzą się). Psychol nie pożyje długo-już ją się o to postaram-widzę tu kogoś kto ma podobne poglądy na świat co ja. Ja też ci życzę weny i zapraszam na mój najnowszy post o Ninjago, a o czym tego się dowiesz, ale nie zmuszam jak nie masz czasu lub nie chcesz.
      Pythor:#chamskareklama

      Usuń