niedziela, 21 stycznia 2018

Wyjaśnienia

Ekchem...*szura butami*
Delphi:*złośliwie* No! Powiedz im!
Mam zamiar! Więc tak się złożyło, że usunęłam rozdziały z mojego poprzedniego opka. Mam nadzieję, że nikt mnie za to nie zabije.*kryje głowę* Proszę mnie za to nie hejtować, bo tego nie znoszę (tak samo jak nie znoszę hejtować XD).
Lloyd: Ja bym się wcale nie zdziwił.
Czemu usunęłam? Naszła mnie wena na nowe opko na miejsce tego. Będą te same OC więc z rozpoznawaniem postaci Ci, którzy czytali poprzednie op nie powinni mieć problemu. Może będzie trochę domieszki romansu. Reszty nie powiem XD.
Mam tylko nadzieję, że mnie zrozumiecie. To opko było słabe więc zastąpię je nowym, a bloga nie usunę, bo mam do niego sentyment.*siada i czeka na kamienie*
Postaram się zrehabilitować i opublikować prolog jak najprędzej. Ogółem wszystko się tu zmieni.
Prosząc o wybaczenie:
~ Kitty ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz